باتری‌های کارکرده خودروهای کاملاً بازسازی‌شده
نوشته شده توسط : یک دوست

امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد. در زمینه الکترونیک قدرت با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان، کوستا پاور راه حل هایی را ارائه می دهد که از طریق سازمان ALWAYS MAINTENANCE و با پرسنل خود خدمات زیر را ارائه می دهد: تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، تعمیر و نگهداری اصلاحی، نصب. اگر به دنبال از بین بردن باتری‌های هیدرید فلز نیکل خود هستید، Rockaway Recycling می‌تواند آنها را برای شما دور بیندازد. با دانش بازیافت باتری‌های ضایعاتی، می‌توانیم قیمت خرید باتری‌ها و همچنین هر فلز ضایعاتی دیگری را که ممکن است داشته باشید، در اختیار شما قرار دهیم.

اگر آنها هیچ ضمانتی ارائه نمی دهند، احتمالاً بهتر است خرید خود را در جای دیگری انجام دهید. بله، باطری ماشین توسط دینام شارژ می شود، در حالی که موتور در حالت آرام است، بنابراین شما مجبور نیستید برای شارژ باتری خالی در اطراف رانندگی کنید. تا جایی که می توانید سیستم های الکتریکی را خاموش کنید و باید خوب باشید. فقط به این دلیل که یک ماشین به دلیل شارژ باتری روشن نمی شود به این معنی نیست که شما باید فوراً از فروش خارج شوید. اگرچه خالی شدن باتری ماشین می تواند نشانه چیز جدی تری باشد، اما همه نوع باتری ها به دلایل مختلف می توانند خالی شوند. اگر به دیدن یک ماشین برای فروش می روید و باتری آن خالی است، می تواند یک فرصت طلایی برای کاهش قیمت درخواستی باشد.

اگر هنوز می تواند برای مثال، پنج سال مفید باشد، در حال حاضر می تواند تفاوت زیادی از نظر صرفه جویی در مقایسه با خرید یک محصول جدید ایجاد کند. در واقع، برخی از مکانیک‌های خودرو، باتری‌های دست دوم خودرو را می‌خرند و آن‌ها را بازسازی یا نوسازی می‌کنند و سپس دوباره با قیمت بسیار بهتری می‌فروشند. البته نه به عنوان نو، بلکه به عنوان یک باتری ماشین کارکرده بازسازی شده. چقدر می توانم برای باتری مستعمل خود از یک حیاط قراضه تهیه کنم؟ خوب، این به ارزش بازار فعلی قراضه سرب بستگی دارد. اگر ارزش بازار قراضه سرب در حال حاضر 33 سنت در هر پوند باشد، و از آنجایی که یک باتری ماشین معمولی حاوی 12 پوند سرب است، من به راحتی می توانم 7 دلار برای باتری خود دریافت کنم. اگر در نزدیکی محل من چندین حیاط قراضه وجود داشته باشد، همیشه می توانم نرخ خرید آنها را مقایسه کنم و البته به سراغ موردی که قیمت بهتری دارد بروم.

دست زدن به باتری های قدیمی خودرو می تواند به این معنی باشد که به افزایش قابل توجهی در قیمت نهایی خود دسترسی دارید. چه یک سرگرمی یا یک تعمیرگاه بزرگ خودرو باشید، می‌توانید از آوردن باتری‌های خود به متالیکو برای بازیافت ضایعات سود ببرید. قیمت یک نوع باتری با دیگری متفاوت است، به عنوان مثال، باتری های AGM بیشتر از باتری های سرب معمولی قیمت دارند. همچنین، یک باتری برای یک خودروی هیبریدی بیشتر از باتری یک SUV یا سدان استاندارد هزینه دارد. تست برق وسایل نقلیه حتی فروشنده‌های حرفه‌ای خودرو در نمایندگی‌های حق رای دادن گران قیمت با باتری‌های تخت گرفتار می‌شوند، اما آنها وسایل نقلیه زیادی دارند که باید مراقب آنها باشند و شما فقط یک باتری را دارید.

در این مرحله داده‌ها فقط باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک را پوشش می‌دهند که از طریق ATF در بزرگترین بازارهای غربی و برخی بازارهای نوظهور در اروپای شرقی وارد می‌شوند. باتری هایی که مستقیماً از OEM ها فروخته می شوند یا از چین صادر می شوند می توانند هم ارزان تر و هم گران تر باشند. قیمت هر کیلووات ساعت به ظرفیت پلاک اشاره دارد به این دلیل ساده که بسیاری از باتری‌ها در بازار آزاد آزمایش نمی‌شوند، اما «همانطور که هست» فروخته می‌شوند. بسیاری از فروشندگان قطعات خودروهای دست دوم گارانتی محصولات خود را ارائه می دهند. از آنجایی که باتری خودرو جزء ضروری هر وسیله نقلیه است، طبیعی است که انتظار داشته باشیم تضمینی برای عملکرد صحیح آن برای یک دوره خاص داشته باشیم.

فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند. و همچنین متوجه شدم که می توانم باتری کمی استفاده شده خود را به قیمت دلار به خریداران مستقیم بفروشم. اینها افرادی هستند که به دنبال یک باتری خوب هستند بدون اینکه مجبور باشند برای باتری کاملاً جدید با قیمت های تعیین شده توسط فروشگاه قطعات خودرو هزینه کنند. ما قیمت‌ها را در وب‌سایت‌های جداگانه و پلت‌فرم‌های معاملاتی مختلف، هم برای ATF و هم برای سایت‌های قابل دسترسی جهانی مانند Ebay جستجو و فهرست‌بندی می‌کنیم. ما همچنین با ATF ها، شرکت های زندگی دوم و کارشناسان صحبت می کنیم تا قیمت ها را در سطح کلی بررسی کنیم.

Vi بازیافت

ما می‌توانیم قیمت ضایعاتی را برای باتری‌های هیدرید فلز نیکل که ممکن است از خودروهای الکتریکی خود تهیه کنید، به شما ارائه دهیم. ما خدمات جمع آوری تمام باتری های انبوه شما را برای بازیافت و دفع ارائه می دهیم. انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های لیتیوم یون، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های لیفتراک و باتری های نیکل. با طول عمر متوسط ​​3 تا 5 سال، باتری‌های خودرو کار زیادی را متحمل می‌شوند تا خودروی شما را در شب‌های یخبندان و سفرهای طولانی جاده‌ای کار کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سپاهان بازدید نمایید
علاوه بر باتری‌های خودرو، وسایل نقلیه بزرگ‌تر نیز باید در طول عمر خود از سلول‌های انرژی جدید عبور کنند.

کدام دوچرخه ها را باید در نظر بگیرم؟


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری موتوری کلیک کنید
ضایعات و آشغال‌ها فقط خرید یخچال‌های قدیمی یا پنکه‌های برقی یا حتی بازیافت بطری‌ها و شیشه‌های قدیمی نیست. آنها همچنین باتری های دست دوم ماشین را می خرند، عمدتاً برای هسته سرب خود که می تواند بازیافت و دوباره استفاده شود. خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم.

ما تسهیلات برداشت رایگان ضایعات را همراه با بهترین امکانات و نرخ ها ارائه می دهیم. باتری ها دارای انواع مختلفی از عناصر از جمله آبکاری فلز، سرب و اسید هستند. برای ایمنی شما، بهترین کار این است که کل باتری را به محل ضایعات بیاورید و به آنها اجازه دهید تا با خیال راحت عناصر مضر را جدا کرده و دفع کنند. با این حال، رساندن باتری‌های شما به حیاط زباله در صورت ضربه خوردن و کوتاه شدن آنها در آتش می‌تواند مشکل ساز باشد.

قیمت آن ربطی به توانایی ذخیره انرژی ندارد، اما باتری بیشتر به عنوان یک جزء کاربردی فروخته می شود، درست مانند شارژر یا اینورتر. در واقع، بسیاری از باتری‌های PHEV به احتمال زیاد برای بازیافت فرستاده می‌شوند، اگرچه می‌توانستند مورد استفاده مجدد قرار گیرند، تنها به این دلیل که خریدار وجود ندارد. همه PHEVها مانند BEVها ضمانت‌های سخاوتمندانه باتری‌های خود را ندارند که فرصتی را با بزرگ شدن خودروها باز می‌کند. با این حال، باتری ها به اندازه یک وسیله نقلیه الکتریکی کامل حیاتی نیستند. انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های اینورتر، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های خورشیدی و باتری های خودرو. دارندگان باتری های ماشین استفاده شده ممکن است بتوانند برای آنها خریدار پیدا کنند، به خصوص اگر هنوز کار می کنند.

نمی توانم به خاطر بیاورم که چند بار یک مشتری را به یک وسیله نقلیه دست دوم برای فروش در زمستان بردم و شروع به کار نکرد. به یاد داشته باشید، چیزهایی مانند ساعت وجود دارد که باتری ماشین را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، همیشه تخلیه می کند. مدت زمان طولانی بدون کارکرد، به خصوص در هوای سرد، یک دستور العمل مطمئن برای تخلیه باتری است. هزینه یک باتری ماشین کارکرده می تواند بین 8 تا 12 دلار باشد و تعمیر مجدد آن 5 دلار دیگر هزینه خواهد داشت. اگر باتری‌های کارکرده خودروهای کاملاً بازسازی‌شده را به قیمت ۱۰۰ دلار، دو برابر ارزان‌تر از باتری نو بفروشید، و آن را با یک سال گارانتی تعویض همراه کنید، مطمئناً مشتریان زیادی خواهید داشت. اگر فروشگاه قطعات خودرو در محله من پول نقدی برای باتری ماشین دست دومم به من نمی دهد، من همیشه می توانم آن را به انباری بیاورم.

عمر باتری باقی مانده تقریبی چقدر است؟ ما در بالا به این موضوع پرداختیم، اما در اینجا یک جمع بندی سریع وجود دارد. برای دوچرخه های الکترونیکی بوش، می توانید این اطلاعات را از یک گزارش عیب یابی دریافت کنید، که هر فروشنده معتبر بوش می تواند برای شما دریافت کند. سایر سیستم های موتور دوچرخه برقی با کیفیت ممکن است تشخیص مشابهی در دسترس داشته باشند. در غیر این صورت، می‌توانید با تقسیم مسافت پیموده شده دوچرخه بر برد دوچرخه در هر بار شارژ، تخمین بزنید که فروشنده چند بار باتری را شارژ کرده است.

گزینه های فروش باتری ماشین شامل فروش آن به یک فروشگاه خودرو یا به یک مرکز بازیافت فلز است. همچنین امکان یافتن خریداران از طریق پست در وب سایت های طبقه بندی شده در اینترنت وجود دارد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، آنها حاوی سرب و اسید به مقدار سمی هستند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید.

علاقه‌مندانی که قبلاً سلول‌های باتری لپ‌تاپ را جمع‌آوری می‌کردند، اکنون از ماژول‌هایی از تسلا و نیسان لیف برای ساخت ذخیره‌سازی انرژی مسکونی، تبدیل ماشین‌ها و قایق‌های ICE به برقی یا استفاده در RVs خود استفاده می‌کنند. در اطراف این جامعه یک سیستم سازگار با محیط زیست با عمده فروشان و خرده فروشان ایجاد شده است که به بازار به سرعت در حال رشدی که تا کنون از باتری هایی که به پایان عمر خود می رسند بیشتر است، غذا می دهند. در زیر لیست شده همه انواع مختلف باتری هایی است که ما خریداری و بازیافت می کنیم. به هر حال، اگر می‌خواهید درباره برخی از بهترین محصولات، خدمات و شرکت‌هایی که برای خرید، فروش و کمک به مالکیت وسیله نقلیه پیدا کرده‌ام بدانید، لطفاً صفحه محصولات و خدمات پیشنهادی من را در اینجا بررسی کنید. علاوه بر اینکه به شما می گویم برای دریافت کمترین قیمت خودروهای نو و دست دوم به کجا بروید، من امور مالی، بیمه، قطعات، جزئیات و موارد دیگر را نیز پوشش می دهم. اکنون می دانیم که بازگرداندن باتری های خودرو عمر آن را افزایش می دهد.

قبلاً نمی دانستم باطری ماشین کارکرده را در نزدیکی خودم کجا بفروشم، حالا که می دانم از کجا و چه کسی باتری کارکرده می خرد، کم و بیش مطمئن هستم که وقتی زمان تعویض باتری ماشینم فرا رسد، بدون دردسر خواهد بود. و، من حتی مجبور نیستم باتری استفاده شده خود را بفروشم، می توانم آن را بازیابی کنم و عمر و سود بیشتری از آن ببرم. من خریدارم من به دنبال تامین کننده هستم من به ضایعات باتری سرب اسید شما علاقه مند هستم.

پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. صنایع برق کوستا علاقه مند به خرید ضایعات باتری اسید سرب تخلیه شده، ضایعات باتری های مستعمل به صورت عمده است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای بازیافت و دور ریختن باتری های انبوه شما، خدمات ارائه دهیم.

انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های اینورتر، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های خورشیدی، قیمت باتری های ضایعاتی در دهلی و باتری های خودرو. ما در Pilot Industries Ltd یکی از خریداران پیشرو ضایعات باتری تخلیه شده از مصر هستیم. ما ضایعات باتری های ISRI RAINS شما را یکباره از کارخانه یا حیاط ضایعات شما جمع آوری می کنیم. ما انواع مختلفی از باتری های مستعمل را برای بازیافت مانند باتری ماشین، باتری اینورتر، باتری های صنعتی و خورشیدی خریداری می کنیم که بهترین قیمت را به تامین کنندگان ضایعات مصر ارائه می دهیم. بالاترین قیمت باتری های مستعمل امروزی بیش از 1000 دلار در کیلووات ساعت است. اینها معمولاً باتری های خودروهای PHEV هستند و پشت هر باتری ممکن است چندین باتری دیگر از همان نوع وجود داشته باشد.

در حال حاضر، بسیاری از خودروهای الکتریکی مبتنی بر مدل‌های بنزینی/دیزلی معمولی هستند، بنابراین تفاوت زیادی در ایمنی خودروهای الکتریکی در مقایسه با خودروهای موتور احتراق داخلی وجود ندارد. در زیر قیمت‌های تقریبی خودروهای الکتریکی جدید را در سه سطح بودجه بیان کرده‌ایم، فقط به یاد داشته باشید که واجد شرایط دریافت کمک هزینه دولتی هستید یا خیر. برای طرح توسعه خود، ما به دنبال تامین کنندگان جدید هستیم، لطفا به من اطلاع دهید که چگونه می توانیم با شرکت محترم شما همکاری کنیم؟ این نیست نمایش بیشتر... از آنجایی که قیمت ضایعات باتری در حال تغییر است، ما بهترین نرخ ها و همچنین خدمات پشتیبانی را ارائه می دهیم که از طریق آن می توانید ضایعات باتری را بدون سرمایه گذاری زمان و تلاش بفروشید.





:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 955
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: